PUB is er altijd…

Vijf jaar geleden, in maart 2020, stond onze wereld op zijn kop. Wat herinnert u zich nog van die lockdownperiode? De avondklok? Het (verplichte telewerken)? Onze massale drang naar lokaal? Het herorganiseren, sterker nog, het herbronnen? Het beseffen dat het ook ánders kon?
In onzekere tijden heeft PUB één ding duidelijk gemaakt: wij laten de sector niet in de steek.
Kort na de uitbraak van corona schakelde PUB razendsnel en bracht op 23 april 2020 een volledig digitaal magazine uit, open en toegankelijk voor iedereen.
Maar onze betrokkenheid ging veel verder dan dat. Vanaf 16 maart voorzag onze redactie dagelijks een daily pill provided by PUB: reflecties van spelers uit de sector die, net als wij, aan morgen dachten. Onder de hashtag #westandwiththesector boden we inspiratie en houvast in turbulente tijden. Daarnaast gaven we abonnees de mogelijkheid om hun magazine thuis te ontvangen, zodat ze ook vanuit hun home office verbonden bleven met de sector. En omdat informatie juist nu voor iedereen toegankelijk moest zijn, verdween onze betaalmuur tijdelijk: elk artikel op pub.be, in PUBNews en PUB on Saturday was vrij beschikbaar tot het einde van de lockdown.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]