Op 16 oktober vindt de eerste Digital Sports Day Belgium plaats. De locatie: het Antwerpse Bosuilstadion. Naast sprekers van o.a. Bayern München, 90/24 Media, Wave, KV Oostende, Techonomy, ESSMA, SportsCloud etc., zal Wim Mathues er presenteren hoe bwin Digital Entertainment, waar hij sinds 2011 namens MCMC als consultant marketing/sponsorships/media voor actief is, de sponsorships digitaal transformeerde, en hoe men de juiste sportpartnerships selecteerde op basis van media- en marktanalyses.
En goed nieuws voor PUB-abonnees: dankzij PUB krijgt u een leuke korting indien u zich registreert op www.digitalsportsday.be met onderstaande code.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]