Onze samenleving wordt steeds veeleisender en het aantal mensen dat last heeft van een burn-out, depressie of relatieproblemen blijft toenemen. Toch hebben veel Belgen de moed niet om aan te kloppen bij een psycholoog. Terwijl kant-en-klare zinnen over geluk floreren op sociale netwerken, kan men zich afvragen of al deze goede tips de moeite waard zijn en ons echt kunnen helpen. Het is op basis van deze vaststelling dat Publicis Brussels en Mutualité chrétienne (MC) een campagne ontwikkelden die zowel grappig als ongewoon is. En niet onbelangrijk: MC betaalt jaarlijks tot 180 euro aan psycholoogkosten terug.
Credits:
Client: Mutualité chrétienne
Contacts: Stéphanie Terlinden, Hubert Bouchat
Agency: Publicis Brussels
Account Team: Anaïs Lavie, Florence de Lophem
CD: Kwint De Meyer, Willem De Wachter
Creation: François Massinon, Massimo De Pascale
Strategy: Lise Tran, Carl De Gussem
Soundstudio: Prodigious
Sound producer: Tom Garcia
Design: Laurent Lejeune
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]