Onze samenleving wordt steeds veeleisender en het aantal mensen dat last heeft van een burn-out, depressie of relatieproblemen blijft toenemen. Toch hebben veel Belgen de moed niet om aan te kloppen bij een psycholoog. Terwijl kant-en-klare zinnen over geluk floreren op sociale netwerken, kan men zich afvragen of al deze goede tips de moeite waard zijn en ons echt kunnen helpen. Het is op basis van deze vaststelling dat Publicis Brussels en Mutualité chrétienne (MC) een campagne ontwikkelden die zowel grappig als ongewoon is. En niet onbelangrijk: MC betaalt jaarlijks tot 180 euro aan psycholoogkosten terug.
Credits:
Client: Mutualité chrétienne
Contacts: Stéphanie Terlinden, Hubert Bouchat
Agency: Publicis Brussels
Account Team: Anaïs Lavie, Florence de Lophem
CD: Kwint De Meyer, Willem De Wachter
Creation: François Massinon, Massimo De Pascale
Strategy: Lise Tran, Carl De Gussem
Soundstudio: Prodigious
Sound producer: Tom Garcia
Design: Laurent Lejeune
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]