{PUB's Delight} BBDO trekt naar het slagveld voor VDAB

In het VDAB-arsenaal zit er iets genaamd ‘IBO’, oftewel ‘individuele beroepsopleiding’. Daarmee kan je als werkgever iemand aannemen die misschien niet meteen de juiste ervaring, opleiding, referenties of zelfs talenkennis heeft. Met een IBO geef je iemand namelijk een opleiding óp de werkvloer. Na maximaal 6 maanden staat er dan een ideale – zelf gevormde – werkkracht klaar om officieel aan te werven. Goed nieuws voor werkgevers én hun werknemers, want een onderbemande werkvloer wordt al gauw een heus slagveld...
Na tactisch beraad gaat BBDO vol in de aanval via radio, print, digital en OOH. Allemaal met één missie: werkgevers meteen versterking geven.
Met dank aan de hulptroepen:
Client: Shaireen Aftab & Agnes Hendrickx
Creative team: Jasper Verleije & Sarah Huysmans
Strategist: Kim Leunen
Account team: Valentine Reuse & Stephanie Katic
RTV producer: Eva Segers
Sound engineer: Mathieu Schots
Motion designer: Jasper Vanhauwaert
Design: Piet Boeykens
DTP: Daniele Simons
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]