{PUB's Delight} BBDO trekt naar het slagveld voor VDAB

Crea / News

In het VDAB-arsenaal zit er iets genaamd ‘IBO’, oftewel ‘individuele beroepsopleiding’. Daarmee kan je als werkgever iemand aannemen die misschien niet meteen de juiste ervaring, opleiding, referenties of zelfs talenkennis heeft. Met een IBO geef je iemand namelijk een opleiding óp de werkvloer. Na maximaal 6 maanden staat er dan een ideale – zelf gevormde – werkkracht klaar om officieel aan te werven. Goed nieuws voor werkgevers én hun werknemers, want een onderbemande werkvloer wordt al gauw een heus slagveld... 

Na tactisch beraad gaat BBDO vol in de aanval via radio, print, digital en OOH. Allemaal met één missie: werkgevers meteen versterking geven.

Met dank aan de hulptroepen:

Client: Shaireen Aftab & Agnes Hendrickx

Creative team: Jasper Verleije & Sarah Huysmans

Strategist: Kim Leunen

Account team: Valentine Reuse & Stephanie Katic

RTV producer: Eva Segers

Sound engineer: Mathieu Schots

Motion designer: Jasper Vanhauwaert

Design: Piet Boeykens

DTP: Daniele Simons