{PUB's Delight} Boondoggle – Havas CX bouwt Iglo’s Captain’s Fish Finder

Duurzaamheid en transparantie over de herkomst van producten zijn terecht hot topics voor merken, niet in het minst in de voedingsindustrie. Nomad Foods vroeg Boondoggle – Havas CX daarom om voor Iglo, BirdsEye en Findus een nieuwe online Fish Provenance-tool te ontwikkelen, de Captain’s Fish Finder. Met deze Mapbox-toepassing komen klanten via een QR code op de verpakking van visproducten te weten uit welk vangstgebied de vis werd opgehaald. De kaart wordt aangevuld met gerelateerde content over de vis, de vissers en over hoe Nomad Foods duurzaam te werk gaat. Boondoggle – Havas CX ontwikkelde de applicatie als onderdeel van het grotere Sitecore-based digitale platform dat door hen gebouwd en beheerd wordt. De tool wordt binnenkort uitgerold in heel Europa in het kader van de Fish For Good-campagnes. In augustus wordt de Belgische versie gelanceerd, ondersteund door een digitale activatiecampagne.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]