De voorbije jaren heeft Proximus Enterprise, de B2B-tak van de Proximus-groep, zich omgevormd tot een technologieleider en een belangrijke ICT-speler in de Benelux die bedrijven helpt bij hun digitale transformatie.
Om deze transformatie in de kijker te zetten, lanceert Proximus een sterk nieuw merk binnen de groep onder de naam Proximus NXT. NXT staat niet alleen voor klaar zijn voor wat te komen staat; de X symboliseert ook nauwe co-creatie met klanten en binnen het ecosysteem, terwijl de T verwijst naar 'tailored', want elke oplossing is op maat gemaakt voor de behoeften van Benelux-organisaties.
Daarom is hun eerste campagne geïnspireerd op spreeuwen, en een bekend natuurfenomeen dat uniek is voor hen: murmuration. Murmuration treedt op wanneer duizenden spreeuwen zich verzamelen in zwermen en hun bewegingen synchroniseren om een absoluut magisch luchtballet te vormen.
"We hebben bewust voor deze emotionele analogie gekozen om aan te tonen dat samenwerking in open ecosystemen met onze filialen, partners en klanten echt centraal staat in onze business," zegt Anne-Sophie Lotgering, enterprise market lead bij Proximus NXT.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]