Verisure lanceerde een reeks opvallende filmpjes. Ze ensceneren een fragment uit een nieuwsuitzending over inbraken, brand of noodgevallen. Alleen: er valt telkens helemaal niks te melden. Wat is er precies gestolen? Niks. Hoe gaat het met de vrouw die onwel werd? Die is terug wel. Enzovoort.
Gevolgd door de boodschap: ‘Hier geen drama dankzij Verisure’.
De campagne werd ontwikkeld door Happiness aan kadert in het merkplatform ‘Zoveel meer dan een alarm’, waar het bureau eerder al de lege krantenadvertenties en de ‘pause the drama’ tv-spots voor afleverde.
Credits
Client: Verisure
Marketing Director: Fabien Riffaud
Agency: Happiness
CEO & Executive Creative Management: Karen Corrigan
Chief Creative Officer: Geoffrey Hantson
Creative Director: Frederik Clarysse
Strategic Director: Frans Cuypers
Managing Director: Hans Smets
Business Director: Mattias Vermeire
Account Director: Stef Cuypers
Jr Account Executive: Romain Taeymans
Concept providers: Jarne Eetesonne - Manuel De Vos
Copywriters: Margaux Gérard
Agency producer: Arthur De Wachter
Production agency: AMOK
Producer: Filip Vangeffelen
Director: Sam Ostyn
Post production: Frames
Sound studio: Raygun

Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]








