P&V is verzekerd met BBDO 

Budgets / News

Na een spannende pitch, waaraan drie grote reclamebureaus deelnamen, besloot P&V Verzekeringen haar merk- en communicatiebudget toe te vertrouwen aan BBDO

 “Na een kwalitatieve wedloop met drie zeer sterke inzendingen, zijn we allemaal erg verheugd dat de ontplooiing van het merk P&V in samenwerking met de BBDO-teams in een stroomversnelling wordt gebracht," zegt Thierry Ballas, head of marketing communication, brand and digital content bij P&V Group. "Doordachte strategie, creativiteit en een coherente digitale aanpak waren de doorslaggevende factoren in onze keuze.” 

"Het is een waar genoegen om een zo ambitieus merk als P&V bij ons bureau te verwelkomen," concludeert Pascal Kemajou, CCO van BBDO. "Al vanaf de briefing voelden we de wens en het enthousiasme om een sterk merk te (herop)bouwen en om na de pitch een langdurige samenwerking met het nieuwe reclamebureau aan te gaan. Alle ingrediënten zijn aanwezig om ambitieuze doelstellingen te verwezenlijken en creatief werk te leveren."