P&V is verzekerd met BBDO

Na een spannende pitch, waaraan drie grote reclamebureaus deelnamen, besloot P&V Verzekeringen haar merk- en communicatiebudget toe te vertrouwen aan BBDO.
“Na een kwalitatieve wedloop met drie zeer sterke inzendingen, zijn we allemaal erg verheugd dat de ontplooiing van het merk P&V in samenwerking met de BBDO-teams in een stroomversnelling wordt gebracht," zegt Thierry Ballas, head of marketing communication, brand and digital content bij P&V Group. "Doordachte strategie, creativiteit en een coherente digitale aanpak waren de doorslaggevende factoren in onze keuze.”
"Het is een waar genoegen om een zo ambitieus merk als P&V bij ons bureau te verwelkomen," concludeert Pascal Kemajou, CCO van BBDO. "Al vanaf de briefing voelden we de wens en het enthousiasme om een sterk merk te (herop)bouwen en om na de pitch een langdurige samenwerking met het nieuwe reclamebureau aan te gaan. Alle ingrediënten zijn aanwezig om ambitieuze doelstellingen te verwezenlijken en creatief werk te leveren."
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]
Sales Manager Digital Solutions - Ads & Data
We zijn namelijk opzoek naar een Sales Manager Digital Solutions. Ads & Data, de […]