Q8 kennen we traditioneel als tussenstop om je auto en jezelf bij te tanken. “Dat verandert niet. En tegelijk verandert er ook veel bij Q8. Want samen met de mobiliteit evolueert Q8 mee. Naast benzine en diesel kan je nu ook al in verschillende stations terecht om elektrisch te laden en meer.” Prophets leidt de communicatie rond die vernieuwingskuur in goede banen.
“Het is de ambitie van Q8 om te evolueren naar een duurzame mobiliteitsspeler. Uiteraard tank je er nog altijd benzine, diesel, koffie of een snack bij de pompstations en de shops. Maar ook elektrische wagens komen hoe langer, hoe meer aan hun trekken met laadpunten die worden uitgerold in België en Europa in samenwerking met partnernetwerken Met de Q8 electric-app heb je een duidelijke overzichtskaart met alle laadpalen van die laadnetwerken, betaal je er je oplaadbeurt en check je je laadhistoriek,” klinkt het bij Q8. Bovendien breidt Q8 haar aanbod uit met nieuwe diensten. Zo betaal je met de mobiele Q8 smiles-app van het gelijknamige getrouwheidsprogramma makkelijk en veilig aan de pomp. En ook pechverhelping zit nu in dat aanbod. “Dankzij een gratis app heb je altijd hulp op zak voor onderweg. Zonder abonnementskosten en zonder gedoe,” wordt er beloofd.
Om die verbrede merkpositionering kracht bij te zetten, komt Q8 met de nieuwe baseline & je blijft gaan, een daarbij horende nieuwe soundbranding, een frisse radiospot, een digitale campagne en POS-communicatie.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]