Q8 heeft de award voor beste brandstofmerk gewonnen op de Best Brands Awards 2019. Deze prijs werd toegekend op basis van onderzoek bij 5.000 Belgische gezinnen rond enerzijds de merkperceptie door de consument en anderzijds het economisch succes van een merk. “Wij zijn erg fier dat Q8 verkozen werd tot Best Fuel Brand. Het is een beloning voor onze inspanningen om steeds te vertrekken vanuit de behoefte van de klant. Die klantgerichtheid of customer centricity is een van onze strategische speerpunten,” zegt Filip Willems, marketing manager bij Q8. “Meer dan ooit is het voor merken belangrijk om een authentieke en duurzame relatie met klanten op te bouwen. Dat kan door naar die klanten te luisteren en hen een relevante en consistente merkbeleving te bieden in zowel on- als offline touchpoints. Klanten centraal zetten in je organisatie is dan ook de sleutel tot succes.”
De Best Brands Awards zijn in de marketing- en communicatiesector de referentie in het meten van succes van een merk. Jaarlijks wordt op basis van een uitgebreide GfK-enquête bij 5.000 Belgische gezinnen onderzocht welke merken in 21 sectoren het meest succesvol zijn. Dit jaar kregen naast Q8 onder meer ook Ikea, KBC, Proximus en Coca-Cola een Best Brand Award.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]