Naar goede jaarlijkse gewoonte kan je vanaf 1 juli opnieuw zomers vertoeven in het vernieuwde Q-Beach House op het strand van Oostende, waarover we eerder al berichtten. Qmusic pakt het ambitieus aan door te zorgen voor een heuse Miami-make-over. De Vloer volgt met een bruisende campagne in een Miami-jasje. De campagne bestaat uit een televisiespot, radiospot, magazineadvertenties en een online luik. Qmusic blijft trouw aan de boodschap “You make us Q”, met de zomerse extensie “You make the summer”.
De campagne toont een enthousiaste bende die aan de hand van hippe zomeraccesoires met de kijker deelt hoe zij hun zomer het liefst invullen. We vieren de zomer namelijk allemaal op onze eigen manier. Het swingt des te meer met de aankondiging van de verschillende sunsetconcerten, waar Q onder andere Gers Pardoel heeft uitgenodigd. Met het online luik roept men de luisteraars nog meer op om samen mee de zomer compleet te maken. Aan de hand van zomerse activaties, wordt de luisteraar centraal geplaatst en maken zij de keuzes.
Credits
Client: Qmusic
Contacts An Caers, Koen Kreynen
Agency: De Vloer
Account Director: Carole Michels
Account Manager: Lotte Eeckhout
CD: Johan Roelandt
Creation: Ivo Mertens & Matthias De Smet
Photography: Klaarke Meert
Sound Studio: Brandy
Production company: Wenneker.be
Director: Willy Crank
Executive producer: Vanessa Jacob
Producer: Andreas Vermeulen
Editor: Els Spiessens
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]