Vanaf 25 mei volgend jaar gaat de nieuwe Europese wetgeving voor de bescherming van data van kracht (GDPR). Vanaf dan hebben Europese burgers meer inspraak over wie hun persoonsgegevens verzamelt, maar moeten bedrijven ook meegaand zijn met een strenge set van regels. Om bedrijven hierop voor te bereiden, publiceert Qualifio, het SaaS-platform gespecialiseerd in customer engagement en data collectie, een gratis e-book.
Als bedrijf is de verwerking van persoonsgegevens een noodzaak. Enderzijds kan u er de contractuele verplichtingen ten opzichte van uw klanten mee nakomen (bijvoorbeeld facturen beheren en controleren), anderzijds helpt het om uw diensten en producten te verbeteren, ontwikkelingsstrategieën vast te stellen en uw marktpositie te versterken. Dit onderwerp is momenteel echter onderworpen aan een belangrijke wetgevingsverandering. Deze Europese verordening inzake de bescherming van persoonsgegevens heeft twee hoofddoelstellingen. Ten eerste versterkt het de bescherming van de rechten en vrijheden van de personen wiens gegevens worden verwerkt, en in de tweede plaats harmoniseert de wetsverandering het onderwerp en zorgt het voor een betere verspreiding van gegevens binnen de Europese Unie.
Benieuwd welke persoonsgegevens u binnenkort nog mag verzamelen en onder welke voorwaarden? Lees het volledige e-book op de blog van Qualifio.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]