Quick, de favoriete smaak de tous les Belges...

Quick, het iconische Belgische burgerrestaurant, maakte een verbindende spot voor alle Belgen. Want hoe verschillend we soms ook zijn, als er één tafel is waar we het eens worden, is het de tafel waaraan we eten. Een bezoekje aan Quick voelt voor elke Belg dan ook een beetje als thuiskomen... Dat is ook wat we zien in de tv-spot, waarin het taalverschil met een ferme knipoog overbrugd wordt zodra het over smaak gaat. Uniek is dat er van de spot éénzelfde versie op antenne gaat, zowel in Vlaanderen als Wallonië: een tweetalige versie met gemengde dialogen, titels en ondertitels. Dat is een primeur in België, zegt men bij Happiness Brussels.
Met de spot wil Quick onderlijnen dat het een Belgisch merk is, met een smaak die alle Belgen appreciëren. Denk maar aan de beroemde Giant, of aan de Formidable. De campagne is een idee van Happiness Brussels, een echt Belgisch reclamebureau. Czar, een echt Belgisch productiehuis, blikte de film in. Let op de indrukwekkende lijst van (indrukwekkende) medewerkers van deze campagne hieronder...
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]