In 1998 richtte Thomas Struye het bedrijf Rabbit One op, intussen een vaste waarde in de eventsector, zowel nationaal als internationaal. Thomas Struye zet nu de stap naar een partnership van Rabbit One met Creatorz. Samen komen de bedrijven naar buiten als Any Production. Het doel: een bredere service bieden.
Rabbit One zet de ondersteuning van events, shows, congressen, festivalproducties en algemene logistiek voort. Productionele en logistieke opdrachten blijven de core business. Rabbit One staat in voor productie, werfcoördinatie, sitecrew, opmaak van grondplannen, verwerking van toelatingen, parkingbeheer enz. Het is dus eventbedrijf noch communicatiebureau. Rabbit One is veeleer de algemene aannemer van evenementen, gebaseerd op de creatieve ideeën van de opdrachtgevers. Naast deze activiteiten verhuurt Rabbit One eventondersteundende materialen (brandblussers, hekwerk enz.). Aanleveren van materialen en de nodige crew maken deel uit van de diensten.
Creatorz is gespecialiseerd in de organisatie van 'Food & Drinks' op evenementen, festivals en beurzen. Als onafhankelijk F&B productiebureau in België is men de link tussen cateraars en de organisatie en maken ze van het Food & Drink gedeelte een succesvolle beleving op het event. Creatorz biedt ook foodtrucks en barsystemen in verhuur. Ook zij zorgen voor eigen plaatsing (en desgewenst uitbating on site).
Als Any Production toont het samenwerkingsverband zich voor de eerste keer tijdens de E&C Days, op 19 en 20 april in het ICC in Gent.
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]