
Anny Wuyts - Studio Tilborghs
Streamingdiensten zijn here to stay. Wat moeten radiozenders met de concurrentie van Spotify, Deezer en YouTube? Een goede vraag. In PUB Magazine komen Steve Van den Oudenaarde (IP Radio), Sandrine Christodoulou (RMB), Stéphanie Radochitzki (Space) en Sander Locke (Spotify) aan het woord. En ook Anny Wuyts (VAR), die zegt: "Ook bij jongeren blijft het radiogebruik relatief hoog. Het dagelijks gebruik van het medium daalt, maar radio is vaak een passief medium, dat op de achtergrond aanwezig is naast andere activiteiten, denk aan de auto. Als die over the top-spelers die u opsomt zich lokaal verankeren, via vloggers, YouTube-celebrity’s enzovoort, kunnen ze traditionele radiomerken bedreigen. Radio moet dus de switch naar digitaal maken, ook om live en on demand-beleving complementair te kunnen aanbieden. Regies moeten vervolgens inzetten op online advertentiemodellen, naast het lineaire radio-aanbod. Met audio-ads op on demand radio, advertising op websites en andere digitale afgeleiden als sites: er komt een hybride model.”
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]