
Anny Wuyts - Studio Tilborghs
Streamingdiensten zijn here to stay. Wat moeten radiozenders met de concurrentie van Spotify, Deezer en YouTube? Een goede vraag. In PUB Magazine komen Steve Van den Oudenaarde (IP Radio), Sandrine Christodoulou (RMB), Stéphanie Radochitzki (Space) en Sander Locke (Spotify) aan het woord. En ook Anny Wuyts (VAR), die zegt: "Ook bij jongeren blijft het radiogebruik relatief hoog. Het dagelijks gebruik van het medium daalt, maar radio is vaak een passief medium, dat op de achtergrond aanwezig is naast andere activiteiten, denk aan de auto. Als die over the top-spelers die u opsomt zich lokaal verankeren, via vloggers, YouTube-celebrity’s enzovoort, kunnen ze traditionele radiomerken bedreigen. Radio moet dus de switch naar digitaal maken, ook om live en on demand-beleving complementair te kunnen aanbieden. Regies moeten vervolgens inzetten op online advertentiemodellen, naast het lineaire radio-aanbod. Met audio-ads op on demand radio, advertising op websites en andere digitale afgeleiden als sites: er komt een hybride model.”
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]