Radson en Onoff worden hartverwarmend

Voor de nieuwe imagocampagne van Radson radiatoren en vloerverwarming draaide Onoff de creatieve thermostaat volledig open. Het bureau creëerde een campagne met een hoog knuffelgehalte – en dat mag je wel heel letterlijk nemen. Terwijl concurrenten volop inzetten op plaatsen en technologie, gingen Radson en Onoff voor een insteek die net een graadje warmer is: momenten. Samen met de baseline ‘Warmte voor elk moment’ bedacht men een hartverwarmend spotje dat online wordt verspreid met in de hoofdrol een pluche leeuw.
Onoff verwerkte het ook tot een campagnebeeld, en maakte nog drie andere beelden onder dezelfde baseline. Die gebruikte men samen met het hoofdbeeld in advertenties, het inspiratiemagazine en de vier productbrochures.
En de campagne kreeg nog een staartje, want op Batibouw deelde men nog heel wat pluche leeuwen uit aan de allerkleinste koukleumen.
https://www.youtube.com/watch?v=Xm9JL8zzIzA
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]