Raygun en Lovo maken Knack festivalgek

Knack lanceert lanceert deze week zijn eerste vernieuwde commercial naar aanleiding van de Knack Focus Festivalgids van 17 juni. Deze spot is te zien in Kinepolis en UGC, op verschillende televisiezenders en op zomerfestivals. Roularta doet sinds vorig jaar een beroep op Raygun voor de creatie en productie van radiospots voor Knack, Knack Focus en Knack Weekend. De succesvolle samenwerking en de positieve resultaten in de losse verkoop leidden tot een visuele vertaling van het radioconcept naar een nieuwe televisiecampagne. Voor de productie van deze spot werd het regisseursduo Helvetica van productiehuis Lovo aangetrokken als partner. Hans Vercauter en François Mercier creëerden een unieke verzameling prikkelende beelden waarmee telkens vernieuwende televisiespots worden gemonteerd. Raygun stond in voor copywriting, audioafwerking en muziek. Naast deze televisiespot komt er ook een radiocampagne en bannering om iedereen helemaal warm te maken voor de 'Word vip op de zomerfestivals’‐actie.
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]
Sales Manager Digital Solutions - Ads & Data
We zijn namelijk opzoek naar een Sales Manager Digital Solutions. Ads & Data, de […]