Raygun en Lovo maken Knack festivalgek

Knack lanceert lanceert deze week zijn eerste vernieuwde commercial naar aanleiding van de Knack Focus Festivalgids van 17 juni. Deze spot is te zien in Kinepolis en UGC, op verschillende televisiezenders en op zomerfestivals. Roularta doet sinds vorig jaar een beroep op Raygun voor de creatie en productie van radiospots voor Knack, Knack Focus en Knack Weekend. De succesvolle samenwerking en de positieve resultaten in de losse verkoop leidden tot een visuele vertaling van het radioconcept naar een nieuwe televisiecampagne. Voor de productie van deze spot werd het regisseursduo Helvetica van productiehuis Lovo aangetrokken als partner. Hans Vercauter en François Mercier creëerden een unieke verzameling prikkelende beelden waarmee telkens vernieuwende televisiespots worden gemonteerd. Raygun stond in voor copywriting, audioafwerking en muziek. Naast deze televisiespot komt er ook een radiocampagne en bannering om iedereen helemaal warm te maken voor de 'Word vip op de zomerfestivals’‐actie.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]