RCA draagt zorg voor Korian

Blijven doen wat je graag doet, omringd door de beste zorg. Dat is Positive Care bij Korian, een uitbater van woonzorgcentra, assistentiewoningen en tijdelijke verblijven. Hun visie op zorg vertrekt niet vanuit de beperkingen van een bewoner, maar wel vanuit zijn interesses en mogelijkheden. Om die visie kenbaar te maken bij het brede publiek, ontwikkelde RCA een integere campagne.
Hoe overtuig je een doelgroep die liever thuis blijft wonen om toch te kiezen voor een woonzorgcentrum of assistentiewoning, wars van alle vooroordelen? Met authentieke verhalen. Daarom staan echte bewoners centraal in de campagne. In lijn met Positive Care vertellen ze over wat ze nog allemaal kunnen doen bij Korian. Over hoe er ruimte is voor hun hobby’s en passies. Die unieke ervaringen goot RCA in socialmediaposts, tv-spots, printadvertenties en POS-materiaal voor opendeurdagen.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]