In verscheidene steden was er recent een Autoloze Zondag, in het kader van de Week van de Mobiliteit. Met deze campagne wil de overheid alternatieven aanreiken voor de wagen, of ten minste ons doen nadenken over het gebruik (of misbruik) van de wagen.
RCA bedacht de campagne om deze week krachtig te ondersteunen. Via een uitgebreide campagne op online en sociale media, affiches en direct mailings werd de Week van de Mobiliteit met de nodige bravoure aangekondigd. Resultaat: ontzettend veel inspirerende initiatieven (meer dan 1.500 acties) en deelnemers. En zo zijn we met z’n allen toch weer een stuk beter op weg.
Credits
Klant: Departement Mobiliteit en Openbare Werken – Netwerk Duurzame Mobiliteit
Account team: Sebastiaan Miermans / Laurie Vandormael
Agency: RCA
Strategic director: Tom Van den Bergh
Creative director: Bart Klerckx
Creative team: Bruno Hansen / Jurgen Verbiest / Christel Vaes
Design: Natalie Vanheers
Studio: Inne Quetin, Marleen Vanloffeld, Claudia Poorters, Kris Piccard
Motion design: Gerrit van Goethem
Fotografie: Douglas Moors
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]