RCA duurzaam op weg

Crea / News

WvdMobiliteitIn verscheidene steden was er recent een Autoloze Zondag, in het kader van de Week van de Mobiliteit. Met deze campagne wil de overheid alternatieven aanreiken voor de wagen, of ten minste ons doen nadenken over het gebruik (of misbruik) van de wagen.

RCA bedacht de campagne om deze week krachtig te ondersteunen. Via een uitgebreide campagne op online en sociale media, affiches en direct mailings werd de Week van de Mobiliteit met de nodige bravoure aangekondigd. Resultaat: ontzettend veel inspirerende initiatieven (meer dan 1.500 acties) en deelnemers. En zo zijn we met z’n allen toch weer een stuk beter op weg.

 

Credits

Klant: Departement Mobiliteit en Openbare Werken – Netwerk Duurzame Mobiliteit

Account team: Sebastiaan Miermans / Laurie Vandormael

Agency: RCA

Strategic director: Tom Van den Bergh

Creative director: Bart Klerckx

Creative team: Bruno Hansen / Jurgen Verbiest / Christel Vaes

Design: Natalie Vanheers

Studio: Inne Quetin, Marleen Vanloffeld, Claudia Poorters, Kris Piccard

Motion design: Gerrit van Goethem

Fotografie: Douglas Moors