Om de naamsbekendheid van Saforelle, producten voor de intieme hygiëne van de vrouw, te verhogen in Vlaanderen besloot RCA open en bloot (nou ja) dit taboe bespreekbaar te maken. 1 op 2 vrouwen, zo blijkt uit een onderzoek bij 1000 vrouwen, vindt namelijk dat er niet openlijk genoeg over intimiteit en verzorging gesproken wordt. Een mooi verhaal, dat bedacht en gestuurd werd vanuit de Newsroom.
Door een herkenbaar symbool te ontwikkelen, samen met de hashtag #caredownthere, creëerde de RCA Newsroom diverse video’s waarin verschillende duo’s open en vrij diverse onderwerpen rond intieme hygiëne bespraken, met Saforelle als de expert in kwestie. Deze content werd via de kanalen van Saforelle gedeeld.
16 influencers werden eveneens door RCA verrast met een teasertestpakketje. Om nieuwsgierigheid bij hun volgers op te wekken postten ze een foto met een hartje voor de intieme zone, met de dag erna hun open visie op de verzorging voor de intieme zone en hoe zij hierover communiceren met familie en vrienden. De dialoog was gestart, en werd gretig gedeeld door volgers en fans. Zo zorgen authentieke merkverhalen voor authentiek engagement.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]