RCA werkte voor UZ Leuven een rekruterende radio-campagne uit. Eerder ontwikkelde RCA ook al het ‘Grensverleggers’-concept dat perfect de employer brand van UZ Leuven belichaamt.
Om het dynamische karakter van zowel jobs als collega’s te koppelen aan een interne mentaliteit die grenzen verlegt, schakelde RCA voor de radiospot de hitformatie 2 Unlimited in, met hun hit No Limits. Resultaat: een pompende en dynamische commercial die je hoe dan ook aan het bewegen bracht, wellicht richting jobsite.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]