Na een pitch heeft het Belgian National Orchestra zijn communicatie toevertrouwd aan RCA. RCA stond in voor de strategische merkreflectie, de branding, het concept van de nieuwe visuals en de vernieuwde website. Het resultaat staat niet alleen te blinken online, maar is dezer dagen ook te zien in de straten van (onder meer) Brussel.
De ‘affiche met de hand’ staat symbool voor de nieuwe stijl en strategie: gedurfd, impactvol, uitgepuurd, inspirationeel en vooral: voluit Belgisch. RCA speelt de Belgische identiteit van het Belgian National Orchestra uit en zet het leading orkest van België zo niet alleen op de kaart in onze hoofdstad, maar tegelijk in het hele land.
Credits
Klant: Belgian National Orchestra
Contact: Pieter Lembrechts
Agency: RCA
Account team: Filip Salmon, Sigrid Vanspauwen
PR : Filip Salmon, Sigrid Vanspauwen
Strategic director: Tom Van den Bergh
Creative director: Bart Klerckx
Creative team: Sara Demey, Janice Lievens, Natalie Vanheers, Christel Vaes
Studio: Inne Quetin, Kris Piccard, Leen Penxten, Davine Motmans
Online: Wouter Buntinx, Stef Van Looveren, Jurgen Vandevelde, Katrijn Caelen
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]