RCA raakt de juiste snaar

Crea / News

32691-NOB-BROCHURE_v04_LRNa een pitch heeft het Belgian National Orchestra zijn communicatie toevertrouwd aan RCA. RCA stond in voor de strategische merkreflectie, de branding, het concept van de nieuwe visuals en de vernieuwde website. Het resultaat staat niet alleen te blinken online, maar is dezer dagen ook te zien in de straten van (onder meer) Brussel.
De ‘affiche met de hand’ staat symbool voor de nieuwe stijl en strategie: gedurfd, impactvol, uitgepuurd, inspirationeel en vooral: voluit Belgisch. RCA speelt de Belgische identiteit van het Belgian National Orchestra uit en zet het leading orkest van België zo niet alleen op de kaart in onze hoofdstad, maar tegelijk in het hele land.

32691-NOB-BROCHURE_v04_LR 8 32691-NOB-BROCHURE_v04_LR 6
Credits

Klant: Belgian National Orchestra

Contact: Pieter Lembrechts

Agency: RCA

Account team: Filip Salmon, Sigrid Vanspauwen

PR : Filip Salmon, Sigrid Vanspauwen

Strategic director: Tom Van den Bergh

Creative director: Bart Klerckx

Creative team: Sara Demey, Janice Lievens, Natalie Vanheers, Christel Vaes

Studio: Inne Quetin, Kris Piccard, Leen Penxten, Davine Motmans

Online: Wouter Buntinx, Stef Van Looveren, Jurgen Vandevelde, Katrijn Caelen

 

32691-NOB-BROCHURE_v04_LR 4