Een slim idee hadden ze daar bij Store Media. In een aantal hypermarkten van Carrefour worden de typische gordijndeuren naar de magazijnruimte omgetoverd tot... reclamepanelen.
Met 41 verkooppunten maakt deze nieuwe vorm van reclame - van twee tot vier vierkante meter per paneel - het mogelijk om in een week tijd met één campagne 700.000 consumenten te bereiken, zo maakt Stefan Hougaerts van Store Media zich sterk. En er is zelfs segmentering mogelijk, met poorten in de buurt van food, non-food en fresh...
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]