Een slim idee hadden ze daar bij Store Media. In een aantal hypermarkten van Carrefour worden de typische gordijndeuren naar de magazijnruimte omgetoverd tot... reclamepanelen.
Met 41 verkooppunten maakt deze nieuwe vorm van reclame - van twee tot vier vierkante meter per paneel - het mogelijk om in een week tijd met één campagne 700.000 consumenten te bereiken, zo maakt Stefan Hougaerts van Store Media zich sterk. En er is zelfs segmentering mogelijk, met poorten in de buurt van food, non-food en fresh...
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]