Recupel en BBDO verlichten verborgen parels in België

Crea / News

De Belgen blijven voorbeeldig oude lampen en armaturen binnenbrengen. Bijna 10 miljoen werden er in 2018 ingezameld! En dus blijven BBDO en Recupel iedereen bedanken. Dit jaar gaven ze iedereen in België de kans om mooie, maar verborgen plekjes in hun buurt in de spotlights te zetten. Een charmant beeldje, een sterk staaltje street art, een vintage wegwijzer… Verborgen hoekjes die de wereld net dat beetje mooier maken. Uit de bijna 250 inzendingen koos een professionele jury 11 winnaars. Knap uitgelicht met energiezuinige ledlampen, krijgen deze nu de aandacht die ze verdienen. Ook de lampmannetjes ‘shinen’ opnieuw op tv, social en het cinemascherm. Kijk hoe de wereld alvast een klein beetje mooier is geworden van deze campagne op verborgenparels.recupel.be.

Credits

Client : Recupel

Contacts : Annelies Evens, Médina Boufekane

Agency : BBDO Belgium

CD : Sebastien De Valck, Arnaud Pitz

Creative Team : Sarah Huysmans & Jasper Verleije

Account Team : Axelle Cannaert, Caroline D’Haens, Gill Cauwenberg, Loes Daemen

Strategic Planner: Dirk Peremans, Jesse Donkor

Design : Jorrit Michiels

UX design : Elena Haniotakis

Copywriter FR : Gilles André

Long copywriters:Laura Van Roey, Martijn Beckers

Web development: Wouter Has, Jonathan Pardon, Jérôme De Boysère, Karlien Fabré

Production Company: BBDO Productions

TV producer: Renée Vermeire, Marlies Neudt

Video Editor agency: Jasper Vanhauwaert

Production Companies: Lovo, Bounce Rocks

Producers: Francois Mercier, Hervé Closset, Femke Timmers

Director: Stian Smestad

Photographer: Daniil Lavrovski

Sound: Production company: BBDO Productions

Music Production company: Klankwerk

Light installations: Brand activation company: CityCubes