Renaud Goossens head of digital DDB Brussels

News / People

Renaud GoossensRenaud Goossens wordt nieuwe head of digital bij DDB Brussels. Hij zal er instaan voor de digitale strategie, online-content en media-planning. Hij  was eerder al werkzaam bij DDB als senior digital producer en zal voortaan instaan voor de digitale strategie en uitwerking van campagnes, online-content en media-planning. “Ik kijk enorm uit naar deze uitdaging en ben heel blij mee te schrijven aan een nieuw hoofdstuk binnen DDB Brussels," zegt hij. "Mijn grootste uitdaging zal zijn om, samen met Stefanie Warreyn (head of digital production), de impact van de digitale campagnes van onze klanten te vergroten en ervoor te zorgen dat onze digitale mogelijkheden worden uitgebreid. DDB staat bekend voor het creëren van impactvolle verhalen voor merken. Waar mensen misschien minder van op de hoogte zijn, is dat we ook alle nodige technische experts in huis hebben om die verhalen nog te versterken langsheen alle mogelijke digitale platformen en eigen media van onze klanten.”

Yves Bogaerts, CEO van DDB Brussels, heeft grote plannen met deze interne promotie: “Renaud heeft de afgelopen jaren een brede waaier aan digitale expertise opgebouwd en geintroduceerd bij DDB. Hij weet als geen ander deze expertise te gebruiken om continue onze creatieven te inspireren en daarnaast te vertalen naar concrete businessoplossingen voor onze klanten. Ik ben blij dat we opnieuw iemand uit eigen rangen verder kunnen laten doorgroeien en schitteren in een senior positie binnen het bureau. Renaud zal ook verder de digitale richting uitstippelen die DDB in de toekomst uitgaat.”