Renaud Goossens wordt nieuwe head of digital bij DDB Brussels. Hij zal er instaan voor de digitale strategie, online-content en media-planning. Hij was eerder al werkzaam bij DDB als senior digital producer en zal voortaan instaan voor de digitale strategie en uitwerking van campagnes, online-content en media-planning. “Ik kijk enorm uit naar deze uitdaging en ben heel blij mee te schrijven aan een nieuw hoofdstuk binnen DDB Brussels," zegt hij. "Mijn grootste uitdaging zal zijn om, samen met Stefanie Warreyn (head of digital production), de impact van de digitale campagnes van onze klanten te vergroten en ervoor te zorgen dat onze digitale mogelijkheden worden uitgebreid. DDB staat bekend voor het creëren van impactvolle verhalen voor merken. Waar mensen misschien minder van op de hoogte zijn, is dat we ook alle nodige technische experts in huis hebben om die verhalen nog te versterken langsheen alle mogelijke digitale platformen en eigen media van onze klanten.”
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]