Gerechten op smaak brengen wordt een makkie met Herbamare van A. Vogel, een aromatisch zeezout met 14 verschillende biologisch geteelde groenten en kruiden. Plan.Net en Mediaplus (Serviceplan Group) lanceren een gloednieuwe bewustwordingscampagne op sociale media met spraakmakende video’s die pleiten voor een betere manier om te koken en te eten, onder de slogan Laat je overtuigen en ontdek dit revolutionaire product op herbamare.be of op de officiële webpagina. Minder zout! Meer smaak!
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]