Rituals en JCDecaux zorgen voor rust, luxe en welzijn

In samenwerking met JCDecaux en Dentsu heeft cosmeticamerk Rituals een campagne gelanceerd om zijn nieuwe huiscollectie in de kijker te zetten. Die neemt voorbijgangers, pendelaars en toeristen aan het Louizaplein mee op reis met een collectie geïnspireerd op het Oosten. Deze actie is het resultaat van een samenwerking tussen Rituals, Dentsu et JCDecaux.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]