Rivièra Maison, een internationaal woon- en interieurmerk, werkt samen met Insider om de onsite klantervaring te optimaliseren en belangrijke engagement metrics door de gehele funnel te verbeteren. Sterke onsite personalisatie, geoptimaliseerde- en relevante klantervaringen voor elk digitaal contactmoment zijn de fundering van een langetermijnstrategie voor digitale transformatie.
In samenwerking met Insider biedt Rivièra Maison haar klanten online dezelfde persoonlijke ervaringen die ze gewend zijn in de winkel. Rivièra Maison zal haar online verkopen verhogen door personalisatie strategieën, waaronder cross-selling van accessoires met intelligente productaanbevelingen voor vaak samen gekochte items. Het merk zal personalisatie ook gebruiken voor inspiratie, en om producten te bundelen en aan te bevelen door middel van segmentatie en zo inspelen op realtime klantgedrag. Insiders Growth Management Platform helpt Rivièra Maison haar eCommerce doelen te bereiken door de inzet van geïndividualiseerde- en relevante cross-channel ervaringen. Hierbij wordt door middel van uitvoerige A/B tests, inzet van predictive segmentatie en cart abandonment campagnes waarde gecreëerd voor klanten in elke fase van het aankoopproces.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]