Rivièra Maison kiest voor Insider

Budgets / News

Rivièra Maison, een internationaal woon- en interieurmerk, werkt samen met Insider om de onsite klantervaring te optimaliseren en belangrijke engagement metrics door de gehele funnel te verbeteren. Sterke onsite personalisatie, geoptimaliseerde- en relevante klantervaringen voor elk digitaal contactmoment zijn de fundering van een langetermijnstrategie voor digitale transformatie.

In samenwerking met Insider biedt Rivièra Maison haar klanten online dezelfde persoonlijke ervaringen die ze gewend zijn in de winkel. Rivièra Maison zal haar online verkopen verhogen door personalisatie strategieën, waaronder cross-selling van accessoires met intelligente productaanbevelingen voor vaak samen gekochte items. Het merk zal personalisatie ook gebruiken voor inspiratie, en om producten te bundelen en aan te bevelen door middel van segmentatie en zo inspelen op realtime klantgedrag. Insiders Growth Management Platform helpt Rivièra Maison haar eCommerce doelen te bereiken door de inzet van geïndividualiseerde- en relevante cross-channel ervaringen. Hierbij wordt door middel van uitvoerige A/B tests, inzet van predictive segmentatie en cart abandonment campagnes waarde gecreëerd voor klanten in elke fase van het aankoopproces.