Januari is een mooi moment om even achteruit te blikken en een stand van zaken te maken. Bij RMB gebeurde in 2016 heel wat en dat verleidde het team van general manager Yves Gérard om een timeline te maken met daarin enkele van de voor de regie belangrijke feiten uit 2016. Met daarbij (onder meer) de in maart gelanceerde newsletter van RMB, de lancering van Auvio, de uitbreiding van het aantal vertegenwoordigde radio's, nieuwe apps en de resolute stap naar digitale transformatie.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]