Rob Hill werd benoemd tot CEO van Ogilvy & Social.Lab Belgium. Hij zal Yves Baudechon ook helpen bij de wereldwijde uitbreiding van het Social.Lab netwerk over de hele wereld.
In 1990 trad hij in dienst bij Ogilvy, eerst als copywriter. Hij ontwikkelde zich er als accountplanner en stapte in 1994 over van het creatieve deel van het bedrijf naar strategisch leiderschap om het strategieteam in Ogilvy Cape Town te leiden. In 1995 werd Hill benoemd tot lid van de Raad van Bestuur van Ogilvy SA en bevorderd tot directeur strategische planning. In 2008 werd hij Group Managing Partner, een functie waarin hij verantwoordelijk was voor groepsinnovatie. Hij begeleidde ondermeer de oprichting van Neo en de overname van Gloo Digital. Zijn meest recente rol was als COO van Ogilvy South Africa, waar zijn verantwoordelijkheid zich uitstrekte over drie steden, Johannesburg, Kaapstad en Durban, en de grote Ogilvy SA groep bestaande uit 13 bedrijven en divisies. Zijn studies deed hij aan de Universiteit van Kaapstad.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]