Salvo werd geselecteerd als strategische partner voor de herpositionering van Rodania. Met William Longeuville waait er sinds begin dit jaar een nieuwe wind bij Rodania. Samen met Salvo zal de nieuwe ceo het merk grondig onder handen nemen.
Salvo is het bureau van Sam Buyst (ex-Make Lemonade) en focust zich op strategische brand development op basis van drie pijlers: methodologie, kennis en creativiteit. In haar eerste jaar definieerde Salvo, samen met Koen Thewissen en Make Lemonade, de merkstrategie van het Koninklijke Museum van Schone kunsten Antwerpen. Het KMSKA, dat in 2019 haar deuren opnieuw zal openenen, wil snel uitgroeien tot het belangrijkste museum van Vlaanderen. Salvo begeleidde ook imec bij een rebranding na de merge met iMinds.
Salvo huist in de Leopold 1 straat in Leuven, waar ook Make Lemonade, design agency Uncompressed en web agency Minsky gehuisvest zijn. Samen vormen ze een ecosysteem van onafhankelijke bureaus die de krachten bundelen naargelang de noden van de klant.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]