Roméo Elvis valt voor Galler

Crea / Marketing / News / Retail

Wordt het jaar 2020 een mijlpaal voor Galler! Het Luikse bedrijf, dat al bijna 45 jaar actief is in de Belgische chocoladewereld, wil dit jaar vanaf september zijn nieuwe, jonge en duurzame Belgische identiteit onthullen. Om de consument nu te laten watertanden en een meer dan overtuigende voorsmaak te geven, wil Galler zijn eerste product met een Fairtrade-label laten (her)ontdekken: de Croc'o Roméo. Via dit label promoot de ngo Fairtrade Belgium producten die deel uitmaken van een eerlijker handelsmodel. Bovendien is deze samenwerking getekend door rapper. Roméo Elvis. Dankzij het succes zal de "Croc'o Roméo" voortaan in de supermarkten, maar ook in de Galler-boetieks worden verkocht . En aangezien Galler, ambachtsman van bruin goud, geen half werk levert, brengt de Beglische chocolatier het in twee verschillende smaken uit: de Croc'o Melk en en de Croc'o Zwart.