Contentmarketingbureau Gicom heeft een nieuwe CEO, Ronald Boeckx. Die heeft een zeer goede kennis van de retailsector na acht jaar aan het hoofd te hebben gestaan van e5 Mode. Daarnaast was hij betrokken (als bestuurder) bij start-ups als Inoopa en Koolpol. "Alle retailspelers worden vandaag met dezelfde problemen geconfronteerd. Een daling van het aantal bezoekers, het consumentengedrag dat zeer snel verandert in de richting van het digitale, fabrikanten die zich rechtstreeks tot de consument richten... We werken aan de implementatie van formaten die oplossingen bieden voor de problemen waarmee retailers worden geconfronteerd. Dit is een zeer interessante tijd voor Gicom," zegt de nieuwe CEO.
Voor Gisèle Speaker, aandeelhouder van het bedrijf die het roer nu heeft overgedragen: "We hebben nu het oog van een interne retailspecialist. En dit geldt des te meer omdat die actief was in het meest getroffen segment van de detailhandel. De textiel- en modesector wordt hard getroffen. Zijn ervaring is de moeite waard, vooral omdat we altijd al zeer actief zijn geweest in de retail."
Gicom heeft overigens een partnership gesloten met Stratenet, met het oog op Batibouw.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]