Ronald Boeckx nieuwe CEO Gicom

Contentmarketingbureau Gicom heeft een nieuwe CEO, Ronald Boeckx. Die heeft een zeer goede kennis van de retailsector na acht jaar aan het hoofd te hebben gestaan van e5 Mode. Daarnaast was hij betrokken (als bestuurder) bij start-ups als Inoopa en Koolpol. "Alle retailspelers worden vandaag met dezelfde problemen geconfronteerd. Een daling van het aantal bezoekers, het consumentengedrag dat zeer snel verandert in de richting van het digitale, fabrikanten die zich rechtstreeks tot de consument richten... We werken aan de implementatie van formaten die oplossingen bieden voor de problemen waarmee retailers worden geconfronteerd. Dit is een zeer interessante tijd voor Gicom," zegt de nieuwe CEO.
Voor Gisèle Speaker, aandeelhouder van het bedrijf die het roer nu heeft overgedragen: "We hebben nu het oog van een interne retailspecialist. En dit geldt des te meer omdat die actief was in het meest getroffen segment van de detailhandel. De textiel- en modesector wordt hard getroffen. Zijn ervaring is de moeite waard, vooral omdat we altijd al zeer actief zijn geweest in de retail."
Gicom heeft overigens een partnership gesloten met Stratenet, met het oog op Batibouw.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]