Sinds het begin van de crisis wil Rossel Advertising zijn klanten ondersteunen. De regie, zowel nationaal als regionaal, geeft hen een stem via advertenties en helpt hen onder meer te communiceren in het kader van het einde van de lockdown die vorige week begon.
Na bijna twee maanden sluiting konden de winkels op maandag 11 mei eindelijk hun deuren weer openen. Om zijn regionale klanten te helpen en om de lokale handel nieuw leven in te blazen, zal de regie op zaterdag 9 mei in de regionale edities van Sudpresse en in Le Soir gratis reclameruimte aanbieden. Het doel? Onze regionale handelaars in staat stellen gratis te communiceren over de heropening van hun zaak, de openingsuren en de te volgen regels in hun winkel.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]