Rossel Advertising ondersteunt de lokale handel

Sinds het begin van de crisis wil Rossel Advertising zijn klanten ondersteunen. De regie, zowel nationaal als regionaal, geeft hen een stem via advertenties en helpt hen onder meer te communiceren in het kader van het einde van de lockdown die vorige week begon.
Na bijna twee maanden sluiting konden de winkels op maandag 11 mei eindelijk hun deuren weer openen. Om zijn regionale klanten te helpen en om de lokale handel nieuw leven in te blazen, zal de regie op zaterdag 9 mei in de regionale edities van Sudpresse en in Le Soir gratis reclameruimte aanbieden. Het doel? Onze regionale handelaars in staat stellen gratis te communiceren over de heropening van hun zaak, de openingsuren en de te volgen regels in hun winkel.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]