Van 1 juli tot 31 augustus staan de media van Rossel op de main stage. Met Rossel Advertising nemen uw merken deze zomer deel aan een festival van promoties, zo belooft de regie. In de aanbieding: de “one+one” (de deal om miljoenen Belgen te bereiken), “de native” (de aanwezigheid van 8 artikels gedurende 8 weken in 1 titel voor 25.000 euro) en de “Jackson 8” (8x een halve pagina print, 8 dagen halfpage in ros, 1 titel naar keuze voor 45.000 euro). Elke aanbieding is gekoppeld aan een zomerse playlist...
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]