Proximus en de RTBF zijn tot een akkoord gekomen voor de uitzending van sommige wedstrijden van de Proximus League - zodat die competitie meer bekendheid krijgt bij de kijkers. Concreet zal de RTBF vanaf september één wedstrijd per maand uitzenden. De eerste wedstrijd die zal worden uitgezonden, is die tussen Union en Antwerp op 4 september om 16 u op La Une. De volledige competitie blijft nog altijd exclusief te bekijken op Proximus TV.
Het partnerschap houdt meer in dan alleen maar het uitzenden van wedstrijden. Om het brede publiek beter vertrouwd te maken met de competitie en zijn clubs, zullen op http://proximus11.be en op de radiozender Vivacité wedstrijden worden georganiseerd waarmee tickets te winnen zijn voor de voetbalwedstrijden.
“Dankzij dit partnerschap met de RTBF hopen we het brede publiek een goede inkijk te geven in de Proximus League, de competitie waarin we sinds jaar en dag geloven, en hun het spektakel te laten appreciëren,” zegt Phillip Vandervoort, chief consumer market officer bij Proximus.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]