Sabato Knokke gaf vorige week (27/06) het startschot van een stijlvolle en trendy zomer, met een succesvolle goed gevulde editie. Tips van de redactie, inspirerende interviews en reportages zorgen ervoor dat lezers wegdromen bij must-sees en must-do’s. Maar het is ook een speciale editie. Het is namelijk de laatste keer dat Sabato onder zijn huidige vorm verschenen is.
Vanaf 29 augustus zorgt Sabato New Style voor een verfrissende wind door het luxemagazine. Een nieuwe lay-out, nieuwe invalshoeken en nieuwe advertentieformaten geven Sabato na meer dan 10 jaar een als stijlvol aangekondigde make-over. De basisingrediënten blijven redactionele content rond mode, design, cars, lifestyle, gastronomie & travel, primeurs uit de luxewereld en topfotografie. Zo wil Sabato blijven verrassen en vernieuwen ten behoeve van het groeiend aantal kapitaalkrachtige decision makers die het luxemagazine van De Tijd en L’Echo lezen. De voorbije maanden zagen de zakenkranten hun aantal lezers en abonnementen met 10% stijgen.
Het eerste nummer van “Sabato New Style” verschijnt op 29/08 en krijgt heel wat extra aandacht en visibiliteit via campagnes in de titels van De Tijd | L’Echo en online op tijd.be | lecho.be.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]