Samsung en HeadOffice gaan lanceren en ‘leren’

HeadOffice helpt Samsung hun nieuwste Galaxy modellen lanceren en features aanleren aan Gen Z verkopers bij al hun verkoopskanalen. In de snelle leefwereld van Gen Z hen toch overtuigen leerdoelen te voltooien. Op het eerste zicht, geen evidentie. HeadOffice integreerde een nieuwe kijk op effectief leren, volledig geïnspireerd door Gen Z. Creatieve greenkey (video-)content voor TikTok en YouTube kon daarin niet ontbreken. Het bureau zette dit in de praktijk met de lancering van de recentste generatie plooibare smartphones, de Galaxy Z Flip5 en Galaxy Z Fold5, en de nieuwste Tabs en Watches. Alle communicatie werd mooi in lijn getrokken met de internationale campagne ‘Don’t cha wish your phone was flex like this’.
HeadOffice hielp Samsung van de teasing-campagne (die startte op 7 juli) over de presentatie op het Unpacked-event (op 27 juli) tot leuke fysieke instore trainingen. De leukste goodies en video’s, in niet minder dan 3 rondes, triggerden naar de gloednieuwe S-Academy app, het platform waar ze op een snelle, ludieke manier hun kennis over de nieuwste toestellen kunnen aanscherpen.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]