Bij Air weten ze dat complimentjes geven geen geld kost en dat je er zelf ook gelukkig van wordt. Die wetenschap hebben ze nu ook voor Seat toegepast, gisteren op complimentendag. Air organiseerde samen met RCA een social mediacampagne, waarbij ze vanuit Seat sympathieke complimentjes stuurden naar hun concurrerende automerken. Zo liet de autofabrikant aan Audi weten dat hun toerenteller altijd de lucht in schiet bij het zien van een Audi in de achteruitkijkspiegel, en aan BMW dat er voor haar showroom altijd even vertraagd wordt.
Credits:
Agency: Air
Brand: Seat
Communication Manager: Wiete Meulders
Executive Creative Director: Eric Hollander
Creative Directors: Dieter De Ridder, Joeri Van Den Broeck
Creatives: Ruben De Praetere, Yves Van Hacht
Account Manager: Melissa Fastenaekels
Graphic Designer: Maxime Douillet
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]