Seat geeft de concurrentie complimentjes

Bij Air weten ze dat complimentjes geven geen geld kost en dat je er zelf ook gelukkig van wordt. Die wetenschap hebben ze nu ook voor Seat toegepast, gisteren op complimentendag. Air organiseerde samen met RCA een social mediacampagne, waarbij ze vanuit Seat sympathieke complimentjes stuurden naar hun concurrerende automerken. Zo liet de autofabrikant aan Audi weten dat hun toerenteller altijd de lucht in schiet bij het zien van een Audi in de achteruitkijkspiegel, en aan BMW dat er voor haar showroom altijd even vertraagd wordt.
Credits:
Agency: Air
Brand: Seat
Communication Manager: Wiete Meulders
Executive Creative Director: Eric Hollander
Creative Directors: Dieter De Ridder, Joeri Van Den Broeck
Creatives: Ruben De Praetere, Yves Van Hacht
Account Manager: Melissa Fastenaekels
Graphic Designer: Maxime Douillet
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]