Secondfloor en Valipac brengen nieuwe campagne uit

Op verzoek van haar klant Valipac heeft Secondfloor een nieuwe campagne ontwikkeld gericht op KMO's om hen aan te moedigen hun verpakkingsafval te sorteren. Hoewel België in dat opzicht een goed voorbeeld is, moet gezegd worden dat het MKB nog beter kan. En het valt niet te ontkennen: vijftig procent van wat er in bedrijven aan restafval wordt weggegooid, zou gesorteerd en dus gerecycled kunnen worden. Op basis van dit inzicht heeft Secondfloor een print- en LinkedIn campagne ontwikkeld waarin de containers voor restafval letterlijk... doormidden worden gesneden.
Credits :
- Client : Valipac
- Contact : I.Bouchez
- Agence : secondfloor
- Client Lead : Olivier Bialek
- Accounting: C.Brébois
- CD: Marie-Laure Cliquennois
- Creation : R.Erken, Y.Cwajgenbaum
- Copy : Y.Cwajgenbaum
- Graphic Design : B.Hiffe, J-Y.Leblon
- Motion Design: P.Rousseaux
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]