Op verzoek van haar klant Valipac heeft Secondfloor een nieuwe campagne ontwikkeld gericht op KMO's om hen aan te moedigen hun verpakkingsafval te sorteren. Hoewel België in dat opzicht een goed voorbeeld is, moet gezegd worden dat het MKB nog beter kan. En het valt niet te ontkennen: vijftig procent van wat er in bedrijven aan restafval wordt weggegooid, zou gesorteerd en dus gerecycled kunnen worden. Op basis van dit inzicht heeft Secondfloor een print- en LinkedIn campagne ontwikkeld waarin de containers voor restafval letterlijk... doormidden worden gesneden.

Credits :
- Client : Valipac
- Contact : I.Bouchez
- Agence : secondfloor
- Client Lead : Olivier Bialek
- Accounting: C.Brébois
- CD: Marie-Laure Cliquennois
- Creation : R.Erken, Y.Cwajgenbaum
- Copy : Y.Cwajgenbaum
- Graphic Design : B.Hiffe, J-Y.Leblon
- Motion Design: P.Rousseaux

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]







