Secondfloor is toe aan een glaasje Perrier & Juice

Op basis van een internationaal communicatieplatform lanceerde Secondfloor, verantwoordelijk voor het Perrier-merk voor België en Luxemburg, de nieuwe Perrier & Juice-variëteiten in België voor haar klant Nestlé Waters. 
Het bureau rolde een geïntegreerde campagne uit met een display en een digitale campagne (gecoördineerd met Zenith), een social media-lancering met zijn SoMe-afdeling, een POS-aanwezigheid en een PR-actie (gecoördineerd met het bureau UPR) voor een selectie van Belgische media en influencers. Te volgen gedurende de zomer in België: een nationale activering met uitgebreide sampling om Perrier & Juice's Peach-Cherry, Pineapple-Mango en Strawberry-Kiwi-smaken te ontdekken. Cheers!


Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]


