Secondfloor maakt Bruxelles Formation trots

Op 20 januari lanceerde Bruxelles Formation een nieuwe communicatiecampagne om werkzoekenden bewuster te maken van beroepsopleidingen. De campagne is op een humoristische manier gemaakt door Secondfloor en surft op een bewoording die populair is op sociale netwerken, het bekende ‘Moi quand..!’.
De campagne laat weten dat Bruxelles Formation de inwoners van Brussel een catalogus biedt met 300 gratis opleidingen die 18 verschillende opleidingsgebieden omvatten, zoals digitaal, management, talen, catering, ecologische bouw, logistiek, maar ook gezondheid, mode en veiligheid. De campagne is beschikbaar in 360° tot 18 maart 2020.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]