Als onderdeel van haar vele partnerships met de belangrijkste marcom-evenementen in België, heeft JCDecaux een beroep gedaan op Secondfloor om haar aanwezigheid op deze verschillende evenementen onder de aandacht te brengen en haar sleutelrol in het serveren van creatieve campagnes te onderstrepen.
Secondfloor creëerde een campagne rond het digitaal Mupi-netwerk van JCDecaux (2m2), bestaande uit drie 6-seconden spots. De spots tonen drie campagnes (waaronder BXL Formation) die onlangs te zien waren op de netwerken van JCDecaux, maar dan nu op plekken die... helemaal geen zichtbaarheid bieden. Het bewijs dat “geweldige creatieve campagnes een geweldige zichtbaarheid verdienen”.
Er is ook een 30”-versie ontwikkeld die getoond zal worden aan de start van de verschillende prijsuitreikingen die door JCDecaux worden gesponsord.
Credits:
Client: JCDecaux
Contacts: V.Colin, J.Delaunoy
Agency: Secondfloor
Client Lead: Olivier Bialek
CD: Marie-Laure Cliquennois
Creation: R.Erken, Y.Cwajgenbaum
Copy: Y.Cwajgenbaum
Graphic Design: E.Marchese
Motion Design: P.Rousseaux

Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]








