Secondfloor maakt reclame nog zichtbaarder met JCDecaux

Als onderdeel van haar vele partnerships met de belangrijkste marcom-evenementen in België, heeft JCDecaux een beroep gedaan op Secondfloor om haar aanwezigheid op deze verschillende evenementen onder de aandacht te brengen en haar sleutelrol in het serveren van creatieve campagnes te onderstrepen.
Secondfloor creëerde een campagne rond het digitaal Mupi-netwerk van JCDecaux (2m2), bestaande uit drie 6-seconden spots. De spots tonen drie campagnes (waaronder BXL Formation) die onlangs te zien waren op de netwerken van JCDecaux, maar dan nu op plekken die... helemaal geen zichtbaarheid bieden. Het bewijs dat “geweldige creatieve campagnes een geweldige zichtbaarheid verdienen”.
Er is ook een 30”-versie ontwikkeld die getoond zal worden aan de start van de verschillende prijsuitreikingen die door JCDecaux worden gesponsord.
Credits:
Client: JCDecaux
Contacts: V.Colin, J.Delaunoy
Agency: Secondfloor
Client Lead: Olivier Bialek
CD: Marie-Laure Cliquennois
Creation: R.Erken, Y.Cwajgenbaum
Copy: Y.Cwajgenbaum
Graphic Design: E.Marchese
Motion Design: P.Rousseaux
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]