Als onderdeel van haar vele partnerships met de belangrijkste marcom-evenementen in België, heeft JCDecaux een beroep gedaan op Secondfloor om haar aanwezigheid op deze verschillende evenementen onder de aandacht te brengen en haar sleutelrol in het serveren van creatieve campagnes te onderstrepen.
Secondfloor creëerde een campagne rond het digitaal Mupi-netwerk van JCDecaux (2m2), bestaande uit drie 6-seconden spots. De spots tonen drie campagnes (waaronder BXL Formation) die onlangs te zien waren op de netwerken van JCDecaux, maar dan nu op plekken die... helemaal geen zichtbaarheid bieden. Het bewijs dat “geweldige creatieve campagnes een geweldige zichtbaarheid verdienen”.
Er is ook een 30”-versie ontwikkeld die getoond zal worden aan de start van de verschillende prijsuitreikingen die door JCDecaux worden gesponsord.
Credits:
Client: JCDecaux
Contacts: V.Colin, J.Delaunoy
Agency: Secondfloor
Client Lead: Olivier Bialek
CD: Marie-Laure Cliquennois
Creation: R.Erken, Y.Cwajgenbaum
Copy: Y.Cwajgenbaum
Graphic Design: E.Marchese
Motion Design: P.Rousseaux
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]