Secondfloor neemt de deelfiets

Op vraag van JCDecaux ontwikkelde Secondfloor een campagne voor het Brussels deelfietsensysteem Villo!, dat intussen over een netwerk van 360 stations in Brussel beschikt. Secondfloor legde hierbij de nadruk op de voordelen van het deelfietsensysteem: de spreiding over de 19 gemeenten binnen Brussel en een station elke 500 meter, zodat de belofte « around the corner » geen ijdele bewering is. Met daarbij uiteraard de nieuwe claim: 'Voor kleine afstanden en grootse momenten'.
Secondfloor ontwierp drie affiches en die zijn uiteraard te zien in de straten van Brussel, maar ook in de metrostations van de hoofdstad. Voor de sociale media (Facebook, Instagram) maakte Secondfloor gebruik van zijn SoMe-strategie. In april volgt nog een rekruteringscampagne, later dit jaar nog andere campagnes.
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]