Secondfloor neemt de deelfiets

Op vraag van JCDecaux ontwikkelde Secondfloor een campagne voor het Brussels deelfietsensysteem Villo!, dat intussen over een netwerk van 360 stations in Brussel beschikt. Secondfloor legde hierbij de nadruk op de voordelen van het deelfietsensysteem: de spreiding over de 19 gemeenten binnen Brussel en een station elke 500 meter, zodat de belofte « around the corner » geen ijdele bewering is. Met daarbij uiteraard de nieuwe claim: 'Voor kleine afstanden en grootse momenten'.
Secondfloor ontwierp drie affiches en die zijn uiteraard te zien in de straten van Brussel, maar ook in de metrostations van de hoofdstad. Voor de sociale media (Facebook, Instagram) maakte Secondfloor gebruik van zijn SoMe-strategie. In april volgt nog een rekruteringscampagne, later dit jaar nog andere campagnes.
CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]