Voor de Waalse vijverwinkel Aquiflor heeft Secondfloor een campagne ontwikkeld om de jaarlijkse opendeurdagen van het bedrijf van 18 tot 27 mei te ondersteunen. Bij deze gelegenheid voerde het bureau een uitgebreide DM wervingscampagne uit en een radiocampagne met een jong stel dat alles test dat Aquiflor te bieden heeft. Een campagne om de e-commerce van het merk te stimuleren is ook gepland in de nasleep.
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]