Op 19 november lanceerde WWF België in samenwerking met Secondfloor een nieuwe fundraising campagne om Afrikaanse olifanten te redden. 70% van de Afrikaanse olifanten zijn namelijk verdwenen in de afgelopen 40 jaar. Dit is bijna een totale liquidatie. De campagne die tot doel heeft donaties van het grote publiek te verzamelen is uitsluitend digitaal en wordt tot het einde van het jaar geïmplementeerd op sociale netwerken, search (Google - Bing), display, native en via mailings. Ter gelegenheid van de campagne is er ook een speciale landing page aangemaakt.
Credits
Annonceur : A.Bourdil, F.Damsin
Digital Project Management : M-S. Petit
AD: E.Vandamme
Copy: T.Eloy
Graphic & web design: S.Marly & C.Libert
Strategy Director: A.Frisson
Creation Director: O.Bialek
Media Agency: UM
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]