Na het Idôle parfum breidt Lancôme haar assortiment uit met een nieuwe Lash Idôle mascara. “Een niet-klonterende mascara die elk wimpertje aanpakt voor direct vollere, gelifte wimpers,” belooft Lancôme.
Serviceplan Solutions hielp Lancôme met deze nieuwe lancering, vertegenwoordigd door Zendaya. Het bureau creëerde print en digitale visuals die zichbaar zijn in meer dan 700 winkels in België en Nederland. Zo’n 200 influencers testten de mascara en keurden hem goed. “De lancering van de mascara was een succes en belandde in de top 10 van mascaraverkopen in januari 2021,” klinkt het bij Serviceplan Solutions.
Solutions, onderdeel van Serviceplan Belgium, is gespecialiseerd in marketing intelligence services (IMS), evenals in grafische, digitale en videoproductie. Solutions werkt al vijf jaar samen met L’Oréal Belgilux om de POS-campagnes van haar dertigtal merken aan te passen en te creëren.
Credits
Client: Axel Pauquet
Account Director: Monia Kayila
Project Managers: Tatevik Petrosyan - Néféli Mavroganatos
Studio Manager: Véronique Renier
Graphic Designers: Néféli Mavroganatos - Sergio Menendez
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]