Shake doet een slimme zet voor WWF

Terwijl AI de reclamewereld en ons dagelijks leven binnendringt, deed WWF een beroep op Shake om een campagne te ontwikkelen die de menselijke intelligentie aanspreekt om zeeschildpadden te beschermen.
Met een eenvoudige maar krachtige boodschap ondertekent het bureau een film die ons onderdompelt in een oceaan van dwaasheid: die van plasticvervuiling onder water. Het doel is duidelijk: bewustwording creëren en fondsen werven om deze iconische diersoorten te beschermen.
De campagne wordt uitgerold in bioscopen, via verschillende digitale kanalen, in print en op affiches, om zo een zo groot mogelijk publiek te bereiken en te mobiliseren voor deze cruciale zaak.
Credits:
Client: WWF
Agency: Shake Brussels
Executive Creative Directors: Greg Ellinger & Philippe Romain
Creative: Manu Goffin
Strategic Director: Benoit Vancauwenberghe
Managing Director: Alexandra Fischer
Project Manager: Denis Vandercruyssen
Production: Jekyll n' Hyde
Sound production: Bleu Nuit
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]