Sinds 1987 verovert Fabienne Delvigne, de Belgische ontwerpster van hoeden, hoofdtooien en accessoires de harten van talloze klanten, tot ver over onze grenzen heen. Zo wist ze zelfs het vertrouwen van verschillende Europese koninklijke families te winnen. Om haar talent en haar creaties nog meer uitstraling te geven, ontwierp het bureau Shake voor haar een nieuw digitaal uitstalraam op maat en herdacht daarvoor haar website helemaal opnieuw: van gebruiksvriendelijkheid tot grafische vormgeving. Alles mooi uitgepuurd, elegant en luchtig, net zoals de creaties van de ontwerpster zelf (https://www.fabiennedelvigne.be/nl). De responsieve website past zich aan elk scherm aan en maakt navigeren uiterst eenvoudig, wat de wensen van de surfer ook zijn: het merk ontdekken of shoppen in de uiterst volledige e-shop. Deze richt zich trouwens tot de hele wereld (de Russische en Chinese versies zijn al in ontwikkeling).
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]