Silk bedacht een nieuwe radioformat voor de promodeals van Proximus. Daarbij deed het een beroep op de Italiaanse cult hit 'Ma quale idea' van Pino D'Angiò uit 1981. Het bureau herschreef de iconische lyrics tot een reeks aanstekelijke promospots met de vocale hulp van Lennert Coorevits (Compact Disk Dummies). Voor de fans: “Amai, dat valt mee” zal nog enkele keren terugkeren dit jaar.
Credits:
Client: Proximus
Contacts: Joëlle van Boxmeer, Kelly De Groote, Aurélie Denayer
Ecosystem: SILK
Agency: Famousgrey
Creative Director: Peter Ampe
Client Service Director: Catherine De Block
Account Director: Audrey Semal
Account Manager: Roozbeh Ahmadi
Account Executive: Silke Galle
Concept: Kenn Van Lijsebeth & John Benois
Copy NL: Kenn Van Lijsebeth
Copy FR: Zoé De Priester
Radio production : FamousGrey Production
Radio producer : Birgit D’hont – Myriam Maes
Sound Engineer : Mathieu Savenay
Original Song : Ma Quale Idea – Pino d’Angio
Music Arrangement : Hans Mullens
Publisher : Crisler Publishing
NL Vocals : Lennert Coorevits
FR Vocals : Tanguy Haesevoet (Témé Tan)
Vocals coaching : Poumtchak & Mathieu Savenay
Music clearance : Music & Images – Annemie Hendrikx
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]